اجاره تلویزیون شهری|قطعات و قاب تابلو روان ال ای دی

قاب تابلو روان,ماژول ال ای دی, تلویزیون شهری, تابلو ال ای دی,تابلو روان ال ای دی, قطعات تابلو روان, تابلو روان

اجاره تلویزیون شهری|قطعات و قاب تابلو روان ال ای دی

قاب تابلو روان,ماژول ال ای دی, تلویزیون شهری, تابلو ال ای دی,تابلو روان ال ای دی, قطعات تابلو روان, تابلو روان

راهنمای فستیوال شب های سفید در مسکو و سن پترزبورگ روسیه - قسمت دوم

در فستیوال شب های سفید شاهد چه رویدادهای دیگری خواهید بود؟

تمام رویدادها و اتفاقات هیجان انگیزی که در فستیوال شب های سفید رخ می دهند فقط مربوط به هنر و فرهنگ نیستند، برجسته ترین رویداد از نظر اکثر بازدیدکنندگان مراسم بادبان های سرخ (The Scarlet Sails) می باشد در واقع این مراسم جشنی است برای دانش آموزانی که دوره تحصیلی خود در مقطع دبیرستان را تمام کرده اند و لازم به ذکر است که مراسم بادبان های سرخ در آخرین تعطیلات آخر هفته نزدیک به تابستان برگزار می شود. این جشن و مراسم به خاطر داشتن آتش بازی های فوق العاده زیبا طیف های مختلف مردم را به سمت خود جذب می کند. کنسرت فضا باز و آبنمای فوق العاده زیبا و نمایش های آتش بازی از دیگر موارد جذاب شب های سفید می باشند. به نشانه آرزوی موفقیت برای فارغ التحصیلان دوره دبیرستان و ورودشان به دوره بزرگسالی یک کشتی با بادبان های سرخ از رودخانه نوا (Neva River) عبور می کند. از دیگر نکات برجسته در شب های سفید کارناوال های دنباله داری هستند که از شهرها عبور می کنند به ویژه در حومه شهر پترهوف.

 

 

چطور مانند بومیان روسیه از شب های سفید لذت ببریم؟

برای گردشگران و توریست های بین المللی که با تور ارزان شب های سفید روسیه قصد شرکت در فستیوال شب های سفید را دارند فرصت بسیار خوبی است که با فرهنگ مردم این کشور بیشتر آشنا شوند اما برای ساکنین مقیم کشور روسیه فرصتی برای خوشگذرانی است، در ادامه به مواردی اشاره خواهیم کرد که بتوانید مانند یک مقیم روسی از این ایام لذت ببرید.

 

 

در فستیوال شب های سفید روسیه بستنی میل کنید، بستنی که در روسیه به نام موروژنوعه(Morozhenoe) نامیده می شود را می توانید از فروشندگانی که با چرخ دستی سیار در تمام سطح شهر در حال فروش بستنی می باشند خریداری کنید. پل رودخانه نوا را ببینید که چگونه راه را برای عبور کشتی ها در رودخانه نوا باز می کند. در حاشیه رودخانه می توانید نظاره گر حرکت پل باشید اما اگر می خواهید که لذت بیشتری از تماشای پل ببرید بلیط کشتی های تفریحی بر روی رودخانه نوا را تهیه کنید و نظاره گر شهر و پل از سطح دریا باشید. در سطح شهر قدم بزنید و در امتداد مسیر کانال های شهر پیاده بروید تا به اماکن جذابی برسید و از دیدن آنها لذت ببرید. به یک یا چند بار، پاب و کافه های شهر بروید از نوشیدنی خود لذت ببرید اما به یاد داشته باشید که برای تماشای نمایش های فستیوال مانند باله، اپرا و اجراهای موسیقی کلاسیک در سالن تئاتر مارینسکی از یک ماه پیش بلیط چارتر مسکو و بلیط چارتر سن پترزبورگ را رزرو کنید.

 

 

اگر تمایل به بازدید از شهرهای مسکو و سن پترزبورگ در شب های سفید را دارید آژانس الفبای سفر تورهای ویژه مسکو و تورهای ویژه سن پترزبورگ را برای مسافران و علاقمندان این پدیده تدارک دیده است. در طول روز از کلکسیون و مجموهای موجود در موزه هرمیتاژ و سایر موزه ها بازدید کنید و در شب به خیابان های شهر و در تجمعات مردم بروید و از گردهمایی مردم که باعث زنده شدن خیابان های شهر می شوند لذت ببرید. از دیگر جاذبه های توریستی روسیه آسمان نما، موزه زمین شناسی، گالری هنرهای مدرن و کلیسای جامع سنت آیزاک که می توانید از اجرای موسیقی کلاسیک توسط ارکستر سمفونی شهر نام برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.