اجاره تلویزیون شهری|قطعات و قاب تابلو روان ال ای دی

قاب تابلو روان,ماژول ال ای دی, تلویزیون شهری, تابلو ال ای دی,تابلو روان ال ای دی, قطعات تابلو روان, تابلو روان

اجاره تلویزیون شهری|قطعات و قاب تابلو روان ال ای دی

قاب تابلو روان,ماژول ال ای دی, تلویزیون شهری, تابلو ال ای دی,تابلو روان ال ای دی, قطعات تابلو روان, تابلو روان

چرا به غرفه‌های نمایشگاهی نیاز داریم؟

 

غرفه‌های نمایشگاهی از نقطه نظرات مختلفی دارای اهمیت هستند. بررسی این نقطه نظرات در نهایت به صاحبان کسب و کار این ایده را می دهد که آیا آنها به یک غرفه نمایشگاهی نیاز دارند یا نه.گسترش رو به فزونی نمایشگاه های داخلی و بین المللی در ایران موجب شده تا بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها به فکر ساخت غرفه های نمایشگاهی در نمایشگاه‌ های مختلف بیافتند تا از این طریق بتوانند خود را بیشتر در معرض نگاه مخاطبان قرار دهند. پتانسیل بالایی که در دریافت بازخورد از مخاطبان برای هر کسب و کاری وجود دارد، در هیچ جای دیگر وجود ندارد؛ از این رو، برندهای زیادی در سراسر ایران و یا حتی جهان درصدد هستند که خود را به این شیوه به مخاطبان بشناسانند. برای این که برند ها و تجارت های مختلف بتوانند به خوبی خود را به بازار هدفشان بشناسانند و از این طریق به آن ها نزدیک شوند، به فضاهایی برای تبادل اطلاعات و انجام تبلیغات در نمایشگاه ها نیاز دارند. غرفه های نمایشگاهی این امکان را در اختیار آن ها قرار می دهد. البته با توجه به این که هر کاری از قاعده و اصولی برخوردار است، غرفه سازی نیز استاندارد ها و قواعد خاص خود را دارد که اگر رعایت نشود، نتایج لازم عاید کسب و کار مورد نظر نمی شود و تنها فهرست بلند بالایی از هزینه ها به وجود می آید.

 

طراحی غرفه های نمایشگاهی مراحل مختلفی دارد. در اولین مرحله و پس از مراجعه شرکت مورد نظر برای ساخت غرفه، شرکت های غرفه ساز ابتدا با شناسایی مخاطبان هدف طرح اولیه غرفه را ایجاد می کنند. سپس با اندازه گیری بودجه ای که شرکت مورد نظر می خواهد برای حضور در یک نمایشگاه خاص هزینه کند، اندازه و مکان غرفه آن تعیین می شود. پس از آن که این مکان یابی انجام شد، شرکت های غرفه ساز متریال مناسب و آیتم های مورد نیاز ساخت غرفه را با توجه به موقعیت و نوع کسب و کار تعیین می کنند. حتی رنگ اجزا و شکل هایی که جزئیات مختلف یک غرفه دارند می توانند از کسب و کار مربوط الهام بگیرند. پس از این که متریال مناسب ساخت مشخص شد، کار طراحی و برنامه ریزی به پایان می رسد و پروژه وارد فاز عملیاتی می گردد. پس از این که فاز عملیاتی ساخت غرفه به اتمام رسید، باید در مورد دکوراسیون داخلی با توجه به نوع کسب و کار چاره ای اندیشید. دکوراسیون داخلی یک غرفه متأثر از نوع کسب و کار مربوطه، تعداد مخاطبان و گروه مخاطبان است. باید سلیقه و ذائقه مخاطب در طراحی غرفه نمایشگاهی لحاظ شود، چرا که هدف اصلی در نهایت جذب مخاطبان، معرفی محصولات و خدمات و افزایش فروش است.

 

شرکت غرفه سازی رایکاسازان با سال ها تجربه مفید در زمینه ساخت غرفه های نمایشگاهی و تجهیزات نمایشگاهی تمام مراحل ساخت غرفه های نمایشگاهی شما را از صفر تا صد بر عهده می گیرد. این شرکت مهندسی در زمینه ساخت غرفه های نمایشگاهی با داشتن برندهای به نام در کارنامه حرفه ای خود، یکی از غول های صنعت غرفه سازی در ایران به شمار می آید.

www.raykasazan.com

راهنمای کامل انتخاب کاغذ دیواری

 

انتخاب طرح و رنگ مناسب بر اساس کاربری
بسته به اینکه کاغذ دیواری برای کدام قسمت از منزل یا محل کار استفاده می شود می توان انتخاب های مناسب تری داشت. این انتخاب به نوع کاربری بستگی دارد. به عنوان مثال در منزل برای اتاق خواب مستر از طرح های سنگین تر و شکیل تر نسبت به سایر اتاق ها و برای سالن نشیمن و پذیرایی نسبت به طراحی منزل (کلاسیک-مدرن-روشن-تیره و ...) انتخاب خواهد شد. در مورد فضاهای اداری نیز طرح و رنگ کاغذ اتاق مدیریت متفاوت با سایر فضاها خواهد بود.انتخاب بر اساس نور و مساحت محیط
معمولا فضاهایی که از روشنایی طبیعی کم تری برخوردارند نیاز به کاغذ دیواری روشن تر و ساده شاده تری دارند تا بتوانند کمبود نور را تا حدودی جبران کنند و بالعکس، در فضاهای روشن می توان از کاغذ تیره تر و شلوغ تر استفاده کرد. در مورد فضاهای کوچک با سقف کوتاه تر رنگ های روشن و طرح های ساده مناسب ترند. چون استفاده از کاغذ با رنگ تیره و طرح شلوغ فضا را کوچک تر نشان می دهد.قابلیت شستشو
بر اساس جنس کاغذ دیواری (پارچه، فوم، پی وی سی) و درصد وینیل میزان قابلیت شستشومتفاوت خواهد بود که این موضوع نیز در انتخاب کاغذ باید لحاظ شود.

 

4. انتخاب بر اساس هزینه
در انتخاب رول های کاغذ دیواری بر اساس هزینه ابتدا به ابعاد رول ها توجه کنید چرا که رول های کاغذ دیواری دارای عرض های متفاوت با متراژهای طولی متفاوت می باشند. سپس بر اساس تخصیص هزینه تصمیم نهایی را بگیرید.
5. 
انتخاب بر اساس علم روانشناسی
چنانچه خواهان فضایی با آرامش و نظم بیشتری هستید کاغذ دیواری با رنگ ملایم توصیه می شود و چنانچه به دنبال فضایی شاد و پرهیجان می باشید از کاغذ دیواری هندسی و هنری با رنگ شاد استفاده کنید. همچنین افراد تنوع طلب به دلیل استفاده از دکوراسیون های متنوع در یک بازه زمانی باید از کاغذ دیواری ساده استفاده کنند تا مطابق با تمام طراحی ها باشد.

 

انتخاب مبلمان اداری

خرید مبلمان اداری کار بسیار مشکلی  است.یعنی شما باید با ویژگی های محل کار خود و دیزاین آن جا و این که برای چه کاری می خواهید می تواند مدل های مختلفی انتخاب کنید.ما در این جا سعی نموده ایم بهترین نکات درباره خرید مبلمان اداری را بازگو کنیم تا شما به آن چه می خواهید برای انتخاب مبلمان اداری نزدیک شوید.


1-انتخاب صندلی اداری
موقع خرید صندلی اداری  به این نکات توجه کنید
پشتی صندلی اداری باید انحنا S شکل داشته باشد که گودی کمر را در زمان تکیه دادن به آن حفظ کند. کفی و پشتی صندلی باید از متریال مناسبی باشند و بهتر است ضد عرق باشد تا فرد عرق نکند و لباس به بدنش نچسبد.صندلی هایی که برای کار با رایانه استفاده می‌شود باید به سمت عقب خم شود تا بتواند زاویه 110 درجه ایجاد کند.
نکته آخر که باید در نظر بگیرید این است که صندلی اداری نباید خیلی نرم باشد.
یعنی کفی صندلی اداری باید نرم و راحت باشد اما نه در حدی که شخص مانند مبل راحتی در صندلی فرو رود و اجازه جا به جایی نداشته باشد

 


2-انتخاب میز اداری
بدون شک مهمترین قسمت مبلمان اداری هر شرکت میز اداری آن می باشد.از جمله میز مدیریت و میز کارمندی باید با رعایت اصول ارگونومی طراحی و تولید شود.
میز کارمندی می بایست به گونه ای قرار بگیرد که اشخاص مافوق براحتی بتوانند افراد زیر دست را کنترل کنند لذا میز کارمندی می بایست بگونه ای قرار گیرد که مدیریت به تمام میز های اداری احاطه کامل داشته باشد.
میز کارمندی را نسبت به کاری که قصد انجامش را دارید انتخاب کنید. چنانچه نیاز به فضای وسیع تری برای کار دارید مناسب تر است که میزی بزرگ را انتخاب کنید. اما میتوانید فضای کاری خود را با استفاده از کشوهای میز محدود کنید. به این ترتیب نیاز به استفاده از میز های بزرگ در دکوراسیون اداری شما کمتر میشود.به طور کلی حداﻗﻞ ﻃـﻮل برای میز ﺑﺎﯾـﺪ 1200 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘـﺮ و ﺣـﺪاﻗﻞ ﻋﺮض برای میز ﺑﺎﯾﺪ 800 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ. طول 1600 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮوﻋﺮض 800 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮﺗﻮﺻﯿﻪ ﻣﯽ ﺷﻮد طول وﻋﺮض ﺳﻄﺢ ﮐﺎر میز ﺑﻬﺘﺮاﺳﺖ ﻣﻀﺮﺑﯽ از 100 ﻣﯿﻠﯿﻤﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ.به طور معمول برای میزهای مدیریتی مدرن از متریال ام دی اف استفاده می شود. از مزایای MDF علاوه بر زیبایی و تنوعی که دارد، می توان به مقرون به صرفه و با دوام بودن آن اشاره کرد و همچنین ام دی اف استحکام بیشتری به نسبت سایر متریال ها دارد. برای اینکه میز کار شما عمر بیشتری داشته باشد به دنبال میزی باشید که سطح آن با روکش فرمیکا یا ملامینه پوشیده شده باشد.



3-انتخاب پارتیشن اداری
در زمان انتخاب و خرید پارتیشن به اندازه، نوع پارتیشن و نحوه قرار گرفتن آنها توجه کنید، زیرا رعایت تمام این موارد روی محیط کاری تأثیر مستقیم دارندبرای انتخاب بهترین نوع پارتیشن اداری باید هدف از پارتیشن‌بندی را مشخص کنید. پارتیشن اداری برای کارمندان مالی شرکت بسیار عالی است و دسترسی دیگران به اطلاعات مالی را کم می‌کند.. برای افزایش زیبایی می‌توانید رنگ پارتیشن را با مبلمان خود هماهنگ کنید.

 

خدمات برش لیزری فلزات و غیر فلزات

برای بسیاری افراد سوال پیش می آید که برش لیزری چیست. همانطور که می دانید برش لیزری فناوری است که از لیزرهای قدرتمند برای برش و حکاکی ورقه های مسطحی از مواد همچون پارچه، کاغذ، چوب و غیره استفاده می کند. اینکه بتوانید تقاضای مشتریان خود را هدف قرار دهید و از عهده رفع این نیازها بربیایید برای موفقیت شرکت شما بسیار مهم خواهد بود. با استفاده از یک فناوری برش لیزری بهبود یافته و جدید، تولید کنندگان قادر خواهند بود خود را با نیازهای مشتری هماهنگ سازند و در عین حال بتوانند محصولات با کیفیتی در اختیار آنها قرار دهند. استفاده از آخرین نسل تجهیزات برش لیزری برای متمایز شدن در میان رقبا بسیار مهم است و می تواند محدوده وسیعی از پروژه ها را در اختیار شما قرار دهد.

فناوری برش لیزری چیست؟

برش لیزری فناوری است که از لیزر برای برش مواد استفاده می کند و معمولا برای ساخت محصولات متعدد از آن استفاده می شود. همچنین این فناوری در مدارس، کسب وکارهای کوچک و مراکز سرگرمی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه برش لیزری با هدایت کردن خروجی یک لیزر قدرتمند بر روی ماده مورد نظر کار می کند.

معمولا در این روش از لیزر برای حکاکی لیزر یا برش طراحی های مختلف بر روی مواد متعددی استفاده می شود. سه نوع لیزر وجود دارد که در صنعت از آنها استفاده می شود: دستگاه لیزر CO2، ماشین لیزر Nd و لیزرهای Nd-YAG. ما از دستگاه های Co2 استفاده می کنیم. این دستگاه از یک لیزر برای برش استفاده می کند که در آن ماده مورد نظر ذوب شده یا می سوزد و در نهایت تبخیر می شود. شما می توانید جزییات بسیار دقیقی را بر روی طیف وسیعی از مواد ایجاد نمایید.

مکانیسم اصلی برای فناوری برش لیزری چیست؟

دستگاه های برش لیزری معمولا از فناوری تحریک وتقویت برای تبدیل انرژی الکتریکی به پرتوهای نور با چگالی بالا استفاده می کنند. زمانی که الکترون ها توسط یک منبع خارجی تحریک می شوند مرحله تحریک آغاز می شود . این منبع خارجی معمولا یک لامپ یا قوس الکتریکی است. تقویت نیز داخل یک رزوناتور نوری در یک محفظه اتفاق می افتد که بین دو آینه تنظیم شده است. یک اینه بازتابی(انعکاسی ) است در حالیکه آینه دیگر به صورت انتقالی خواهد بود و به انرژی پرتو اجازه می دهد دوباره به رسانه لیزری برگردد. اگر یک فوتون با روزناتور همتراز نشده باشد، آینه آن را هدایت نمی کند. این موضوع به سیستم موجود اطمینان می دهد که تنها فوتون های مناسب تقویت می شود و پرتو منسجمی ایجاد می گردد.

 

چیدمان میز و صندلی در باغ عروسی

مهم ترین گزینه در برگزاری مراسم عروسی نحوه چیدمان میز و صندلی ها و رنگ تزئینات آنهاست. بدیهی است تزئینات باغ تأثیر چشمگیری در برگزاری هرچه بهتر تشریفات عروسی خواهد داشت.

گاهی فضای برگزاری مراسم عروسی کوچک است ولی چیدمان مناسب و دکوراسیون و زیبایی محل این مساله را کاملا پوشش می دهد.

چیدمان باید طوری باشد که رفت و آمد مهمانها با سهولت انجام پذیرد و فضای کافی برای پذیرایی و دیگر خدمات مراسم نیز مهیا باشددر اجرای مراسم در باغ دکوراسیون باغ عروسی اهمیت زیادی دارد.

 

 

مهم ترین نکات در طراحی چیدمان میز شام عبارتند از:

رومیزی جذاب: قدم نخست در طراحی و تزیین میز شام انتخاب یک رومیزی جذاب و زیبا است. اگر سعی شود تا رومیزی ها کار شده باشد و دارای نگین و یا منجوق دوزی باشد بسیار شکیل تر خواهد بود. تزیینات زیبا و جذابیت رومیزی توانایی آن را دارد تا زیبایی میز شام را چندین برابر کند. البته استفاده از نوارهای رنگی در انتها و لبه های رومیزی بسیار زیبا خواهد بود.

استفاده از گل: در تشریفات مجالس برای آراستن میز شام می توان از گل هایی نظیر رز، سوسن، داوودی و میمون استفاده کرد. به خاطر داشته باشید که اندازه این گل ها باید با سایز میز متناسب باشد و هر چه ساقه های این گل ها کشیده تر باشد بر جذابیت و زیبایی میز می افزاید. اگر رنگ گلها با یکی از عناصر سفره مانند رومیزی یا دستمال ست سوند بسیار مطلوب خواهد بود.


چیدن میز شام عروسی

شمع: از عناصر ضروری سفره آرایی و از اجزاء لاینفک تزیینات میز شام عروسی شمع هایی هستند که می بایست در دو طرف گل ها قرار داده شوند. سعی کنید ارتفاع شمع ها هم اندازه ارتفاع گلها باشد و فراموش نکنید که هنگام صرف شام حتما شمع ها را روشن کنید.

لیوان: شاید با خود اینگونه بیاندیشید که اگر برای هر نوشیدنی لیوان بخصوصی در نظر بگیرید خیلی بهتر است اما این روش جز شلوغ کاری و کاهش زیبایی میز کارایی دیگری نخواهد داشت. یکی دو لیوان شیک و مجلسی کفایت خواهد کرد.

استفاده از دستمال سفره: از مهم ترین عناصر تزییناتی میز شام در خدمات مجالس دستمال سفره است که باید با دقت و سلیقه زیاد تا خورده و بر روی بشقاب قرار داده شود.

قاشق، چنگال و چاقو: قاشق، چنگال و چاقو باید کنار بشقاب قرار بگیرند و نیز باید دقت داشت که نحوه چیدن آنها از اهمیت به سزایی برخوردار است. نکته دیگر اینکه قاشق های کوچک مخصوص سرو دسر را هم فراموش نکنید.