اجاره تلویزیون شهری|قطعات و قاب تابلو روان ال ای دی

قاب تابلو روان,ماژول ال ای دی, تلویزیون شهری, تابلو ال ای دی,تابلو روان ال ای دی, قطعات تابلو روان, تابلو روان

اجاره تلویزیون شهری|قطعات و قاب تابلو روان ال ای دی

قاب تابلو روان,ماژول ال ای دی, تلویزیون شهری, تابلو ال ای دی,تابلو روان ال ای دی, قطعات تابلو روان, تابلو روان

کاشت موی طبیعی

در مقالات قبلی برایتان گفتیم که کاشت مو چیست و چگونه صورت می گیرد. همانطور که می دانید این عمل در واقع نوعی عمل زیبایی است که جهت ترمیم موهای از دست رفته انجام می شود و امروزه با رشد دانش و تکنولوژی این عمل از طرق گوناگونی انجام شده و در یک کلینیک کاشت مو شما براحتی خواهید توانست با استفاده از مشاوره با متخصصین این امر از روش کاشت مو، هزینه کاشت مو، بهترین روش کاشت مو و غیره (مسائل دیگری مانند بهترین دکتر کاشت مو یا مراکز پیوند مو) مطلع شوید و با داشتن اطلاعات و آگاهی کافی در این زمینه آماده این عمل شویدو پس از پایان دوره درمان از مزایای آن استفاده کنید.

البته ناگفته نماند که در کنار این عمل، کاشت ابرو هم که در سالهای اخیر گسترش یافته و افراد زیادی مایل به آن هستند نیز از عمل های پرطرفدار زیبایی در جهان بشمار می رود و در این زمینه هم بزودی جهت آشنایی هر چه بیشتر شما مقالاتی را خواهیم نوشت. 



در اینجا جهت آشنایی هر چه بیشتر شما انواع عمل های پیوند مو (که توسط متخصص این علم صورت می گیرند) را ذکر می کنیم:

1- پیوند flap:

در این روش قسمتی از پوست حاوی مو را از ناحیه ای از سر به ناحیه مورد نظر پیوند می زنند. این روش بعلت ایجاد نمای نازیبا وغیرعادی ونیز عوارض جانبی شدیدی مثل نکروز و احتمال گذاشتن اسکار،فقط در موارد خاص انجام می شود.

 

2- پیوند scalp reduction :

در این روش توسط برش جراحی، وسعت منطقه طاسی را کاهش می دهیم .

 

3- کاشت الیاف مصنوعی:

در این روش از الیاف مصنوعی شبیه به موهای فرد استفاده می شود. عیب این روش احتمال عفونت در ناحیه ی کاشت، ریزش موهای کاشت شده در اثر مرور زمان و نیاز به ترمیم های مکرر و نیز نبودن امکان تغییر مدل و رنگ مو ونیز هزینه بالای جراحی ها و ترمیم های مکرر است که نهایتآ منجر به منسوخ شدن این روش در برخی کشورها از جمله ایران شد.

 

4- پیوند  punch graft:

در این روش دستهای مو توسط پانچِ از روی سر یا بدن برداشت می شود و در نواحی مورد نظر کاشت می شود. از معایب این روش نمای غیرطبیعی و عروسکی بود که منجر به غیر عملکردی بودن این روش شد.

 

5- پیوند FUT:

در این روش یک بافت نواری با تکنیک مخصوص از پشت سر برداشت شده ناحیه برداشت Sutureمی شود. بافت نواری برداشته شده توسط پرسنل مجرب و زیر میکروسکوپهای مخصوص کاشت مو،به واحدهای مو(FUG)  تبدیل می شوند. سپس برشهای مخصوص در نواحی مورد نظر ایجاد شده وFUG ها داخل این برشها کاشت می شود. این روش روش  gold    standard   کاشت موی طبیعی در حال حاضر می باشد.

 

6- کاشت مو طبیعی به روش SUT:

در این روش امکان رشد موها وجود نداشت و تنها کم بیمار پنهان می شد. در حال حاضر روش های مختلفی برای کاشت موی طبیعی به کار برده می شود. در این روش ها گرافت های طبیعی از قسمت های پر موی بدن بیمار دریافت و سپس در ناحیه مورد نظر کاشته می شود. یکی از این روش ها، روش SUT می باشد که پس از کاشت، مو قابل رشد است و کاملا طبیعی جلوه می کند. 

 

بازدید از برج دختر در تور استانبول

بازدید از برج دختر در تور استانبول

برج دختر در یونان باستان و قرون وسطی بیزانس ساخته شده است . برج دختر در جزیره کوچکی واقع در تنگه بسفر در استانبول ، ترکیه واقع شده است . این برج برای قرن ها به عنوان فانوس دریایی مورد استفاده قرار می گرفت ، اما در حال حاضر داخل این برج تغییر شکل داده شده و تبدیل به رستوران ها و کافه های محبویی شده است که منظره فوق العاده زیبایی به بیرون دارد . قایق ها روزی چند مرتبه گردشگران را به سمت این برج میبرند تا مسافران و گردشگران از دیدن این مکان زیبا لذت ببرند



داستانه برج دختر


طبق افسانه زیبای ترکی پیشگویی امپراطور بیزانس را از گزیده شدن دخترش توسط ماری خبر می دهد. امپراطور این قلعه را بر فراز صخره ای می سازد و دخترش را به آنجا منتقل می کند.اما روزی ماری که در سبد انگور پنهان شده جان دختر را می گیرد. از آن طرف در طول ساخته شدن برج یکی از شاهزاده ها به یکی از کارگرها دل می بندد اما از آنجا که اختلاف طبقاتی اجازه ی ازدواج به آن ها نمی دهد، پسر که در آن سوی دریا زندگی می کرده هرشب عرض دریا را طی می کند و خودش را به شاهزاده می رساند. یک شب به علت خاموش شدن مشعل برج، پسر راه را گم کرده و غرق می شود. دختر هم در غیاب او خودش را به آب می اندازد و غرق می شود

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور استانبول , تور لحظه آخری استانبول و تور استانبل نوروز 96 به وبسایت زیر راجعه کنید

www.alefbatour.com

موزه آنتالیا -رستورانهای آنتالیا

موزه آنتالیا
آنتالیا شهری پر از جاذبه های گردشگری و نقاط توریستی جذاب برای گردشگران خارجی است. جاهای دیدنی آنتالیا فراوان و خوشبختانه در دسترس برای بازدید علاقه مندان هستند. بطوریکه می توانید با استفاده از امکانات تور های آنتالیا به دیدن آنها رفته و یا بصورت شخصی برای استفاده و دیدن نقاط دیدنی توریستی اقدام کنید:
موزه باستان شناسی آنتالیا یکی از بزرگترین موزه های ترکیه، واقع در کنییالتی، آنتالیا است. وسعت این موزه 7000 مترمربع می باشد و 5000 آثار هنری در آن  به نمایش گذاشته می شود. موزه آنتالیا یکی از مهم ترین موزه های ترکیه و از مکان های دیدنی این شهر است.
در پایان جنگ جهانی اول، در طول زمانی که آنتالیا تحت اشغال نظامی ایتالیا بود، باستان شناسان ایتالیایی به نام تمدن شروع به از بین بردن آثار  باستان شناسی که در مرکز شهر در اطراف سفارت ایتالیا کشف شده بود، کردند. برای جلوگیری از این طرح ، سلیمان فکری بیگ، مشاور سلطان، خود را به عنوان متصدی داوطلبانه آثار باستانی منصوب کرد و برای اولین بار موزه آنتالیا  افتتاح شد و به جمع آوری آنچه در مرکز شهر باقی مانده بود، پرداخت.
موزه آنتالیا شامل 13 نمایشگاه، 1 نمایشگاه فضای باز، آزمایشگاه ها، انبار، مرکز تعمیرات، یک اتاق عکاسی، یک سالن کنفرانس، دفاتر اداری، کافه تریا و محل زندگی مسئولان موزه می باشد.
رستورانهای آنتالیا
در آنتالیا رستوران های متعددی وجود دارند. اگر به خوردن غذاهای ترکیه و اروپایی علاقه مند هستید به شما توصیه می کنیم هنگام اقامت در هتل های آنتالیا فقط به غذاهای هتل اکتفا نکنید و رستوران های این شهر را هم امتحان کنید:
 
رستوران آگالاتا
در بخش قدیمی آنتالیا و نزدیک ساحل مرمرلی قرار دارد. شما می توانید انواع غذاهای محلی و بین المللی را در این رستوران امتحان نمایید. این رستوران یکی از معروف ترین رستوران های آنتالیا می باشد. 
تور آنتالیا آذر 95 (معراج) رفت: 19 و 26 آذر ساعت رفت 00:30 ساعت برگشت 03:00 برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت تور آنتالیا لطفا" با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اجاره تلویزیون شهری

علاوه بر محصولات مهمی چون قطعات تابلو روان ، قاب تابلو روان و یا تابلو روان led یکی از محصولات با اهمیت دیگری نیز مانند تلویزیون شهری ، کابینت تلویزیون شهری امروزه بسیار پرکاربرد و با اهمیت شده اند. 


در شرایط احتیاج چند روزه به تلویزیون های شهری طبیعتا خرید تلویزیون شهری دارای توجیه اقتصادی نمی باشد گزینه پیشنهادی شرکت فراصنعت پارسیان برای این مورد استفاده اجاره تلویزیون شهری می باشد از دیگر خدمات گروه بازرگانی تولیدی فراصنعت پارسیان اجاره روزانه تلویزیون های غول پیکر شهری جهت فضای داخل و بیرون، قابل استفاده در سالن های همایش-تالار های پذیرایی-غرفه آرایی نمایشگاه ها می باشد که در قالب انواع نمایشگر های فولکار با دات پیج های 10-6-5-4-3 میلیمتر ارائه می شود.


قیمت اجاره تلویزیون شهری:

SMD INDOOR P5  :  قیمت متر مربع جهت هر روز:190000 تومان (قیمت بیشتر از یک روز 140000تومان)

  SMD INDOOR P4:  قیمت متر مربع جهت هر روز:230000 تومان (قیمت بیشتر از یک روز 180000تومان)

p10 RGB:  قیمت متر مربع جهت هر روز:150000تومان (قیمت بیشتر از یک روز 110000تومان)

P10 3IN1:  قیمت متر مربع جهت هر روز:140000تومان  (قیمت بیشتر از یک روز 100000تومان)

 

www.fspled.com